lite svar

hej!

jag undrar hur man gör tids inställda inlägg???
jag försökt själv, men jag hittar det ingenstanns

///linnea gillar din blogg

hej. du klickar på rutan bredvid rubriken.

sen väljer du datum och tid för när ditt inlägg ska visas på bloggen.

inte så svårt ;)

hej
vart redigerar du dina bilder?

det är faktist så att jag inte fattar ett smack av photoshop så jag redigerar allt på http://picnik.com där kan man änddra färger, göra snygga texter m.m och e helt gratis. den e lätt att förstå x)


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback