bara jag?

är det bara jag som tänker för mycket på utsidan? jag tror typ att hälften av mina tankar nästan går åt åt det. det här är vanliga tankar under en vanlig dag. "har jag mörka ringar under ögonen i det här ljuset?" "varför tittar dem så där på mig?" "mina ben är fula" "kan inte mitt hår vara tjockare?" aa osså vidare. liksom livet handlar ju faktist om vad man vill, tycker om, tror på och vad man gör så varför ska man behöva tänka så mycket på hur man ser ut? jo för att många ser med sina ögon och dömmer efter utseende vilket är väligt jobbigt. jaa det här lät ju kanske lite väl emoaktigt vilket det inte är menat som utan mer för att jag tycker det är lite konstigt att det ska vara så.


Kommentarer
Postat av: jo

2011-01-31 @ 20:47:05
Postat av: jo

2011-01-31 @ 20:47:08
Postat av: johanna

sv: Jag vet!! :D <3

2011-01-31 @ 20:47:49
URL: http://sweetmissbrunett.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback