ingen rolig fredag..

hejhej folket. ja , den här fredagen har ju inte varit så rolig. min bg lärare eller klasslärare andra skulle kalla det slutade idag. alla elever från åttan samlades runt henne och ville säga hejdå och det kändes verkligen kontigt och väldigt jobbigt när alla var typ nerstämmda. sen skulle jag ju sovit med sigge o vendela men sigge blev sjuk så det blev inte av. skit skit skit.. nä nu får jag sluta deppa! ska kolla på lite serier nu. vi hörs imorron och förmodligen är jag gladare då.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback