åå ta mig ur det här!

aså jag har typ ångest över sången. jag har ju gått på sånglektioner i brandbergen sen sexan och vist är det kul att få uppträda ibland och på sjunga till piano men det känns så jobbigt att åka till brandbergskolan varje torsdag och sen bara ha lektion i en kvart/ 20 min. men när jag sa att jag ville sluta så sa mamma att de redan betalat för den här terminen så då får jag fett dåligt samvete över att jag inte går. aa aså jag vet verkligen inte vad jag ska göra och orkar inte tänka på det heller. pappa skulle typ prata med camilla nu och säga att jag inte vill gå så jag får väl höra vad hon sagt. åå det är tråkigt att sluta men samtidigt skönt. blandade kännslor.. "/

 


bild från sexan.


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback