så j*vla arg!

åååå vad jag är irriterad. den här terminen har varit piss än så länge. jag har fått mvg i bild alltid! ända sen sexan osså får jag ett vg+. fatta, om jag hade format mina ögon på bilden en aning annorlunda hade det det nog blivit mvg för det var det hon sa jag skulle öva på. uttrycket på ögonen var alltså annorlunda. sen är jag arg på flera saker i skolan men orkar inte rabbla upp. är ni också såhär att om ni får ett betyg ni inte gillar så tänker ni typ att nä jag ska aldrig göra det här igen, åå vad jag hatar det! så är jag i alla fall och det är sjukt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: julia

jag blir också asarg :o jävla **** som förstörde min och camillas hemkunskap! åhhh blev fett sur. Är typ fortfarande sur över de, :(

synd att du inte gick mvg :/ men vg+ är bra och det var väldigt nära iallafall! :) <3 Men vet hur de känns,

2011-04-05 @ 22:26:31
URL: http://somestyle.blogg.se/
Postat av: Jenny Larsson

Känner samma som du. Har fått MVG sedan sexan. Alltid. Gissa vad jag fick då? Jo ett fucking G. ett G. Fan.

2011-04-08 @ 23:59:59
URL: http://jhns.devote.se
Postat av: Zumo x]

..Känner igen mig D: <3

2011-04-09 @ 12:26:08
URL: http://tovenea.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback