ikväl är jag hemma

hejhej. ja som sagt så har jag inte bloggat nu på några dagar. har ju varit på landet så har inte haft så mycket att säga. det har varit mysigt och soligt nästan hela tiden. i helgen hoppas jag på att träffa någon kompis men alla är säkert upptagna.. aa vi får se.
bjuder på några bilder jag hittade från förra året och beskrivning till. vi hörs!

här är en bild från där vi har vår båt och badar ungefär, tagen i somras.

farmor har tapetserat väggarna med hennes tavlor hon målat.

jajaja.. ibland får man bjuda på sig själv. sitter o sjunger roliga låtar tror jag. x)

fina blommor på utebordet.

gräver efter min boll jag köpte i estland xD

jag och linn i fören på båten haha.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback