Here I am med min glugg

tjenare! sitter här och väntar på att gynnekologen i askim ska börja. hhaha kalla mig nörd men jag följer det. haha så jävla konstig serie aså. efter skolan idag så var jag me josse vi garva en del om man säger så. chattade med nån kille från umeå xD haha. men aa har inte så mycket att säga sorry. hoppas det blir bättre blogging snart!

här är jag med min stora glugg. tandläkarna sa att den skulle växa ihop men fan va segt det går. undra om den någonsin växer igen... x)

Kommentarer
Postat av: julia

haha söt du e!

tack btw, hehe :)

kraaaamis bananis <3

2011-04-04 @ 20:55:39
URL: http://somestyle.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback