en snabbis! (skulle kommit upp igår)

tjenixen. ska snart dra och handla men tänkte bara höra av mig lite liksom. skoldagen var rätt bra, jag pluggade rätt mycket, eller så mycket jag hann. på idrotten hade vi sammarbetsövningar som var riktigt kul faktist! sen så var jag hanna och linn ett tag utomhus och nördade oss, blev typ fett kallt sen så drog hem.

jo juste, jag satt och kollade lite på olika länders biddrag i eurovision och ungerns är rätt okej enligt mig. jo juste det var en hemsk låt från portugal också , trodde att det var ett skämt! 


herregud... stackars portugal -.-...

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Haha aa stackars portugal. Men då kanske vi har en chans :P

2011-04-07 @ 17:52:47
URL: http://fjadavalln.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback