måste jag sakna allting..?

kan jag inte bara leva i nuet? måste jag sakna allting. när jag tänker på hur mysig sommaren var så vill jag bara tillbaka, sitta i friggeboden me linn o skratta, känna vinden i håret när jag åker med båten på höga vågor eller pirret i magen på lisseberg. varför går allt så fort? så fort att man inte hinner njuta när det väl är, måste jag bara sakna det. när ett tillfälle väl är så tänker jag inte på det men när jag inte är där längre gör jag allt för att spola tillbaka tiden. om inte tala om när man var liten.. hur mysigt och enkelt allt var. aldrig känna press, aldrig stå inför stora val eller känna sig sviken av folk. tänk att jag aldrig kommer få vara liten igen. aldrig, aldrig aldrig.. åå jag hatar det ordet! men jag tror man ska tänka så här, att sakna saker är ett tecken på att man har fina minnen.

Kommentarer
Postat av: martinio

måste hålla med dig hehe, mycket lättare när man var yngre x) men det finns bra stunder nu också, bara att leva på och njuta av varje stund, som till exempel att plugga! det är så grymt kult! ;d

2010-10-10 @ 12:56:44
Postat av: jajja

jo vist x) eller inte.. nej men allt blir bara jobbigare och ändå säger de att 20års åldern e bäst? aa jag vet inte är ju inte 20 än.. x)

2010-10-10 @ 13:01:11
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback