höstloooov!

gud va skönt med höstlov! här är lite jag ska göra under lovet! hör gärna av dig om du vill ses på dagarna jag är ledig.

lördag: först teater sen ska vi bort på middag.
söndag: troligtvis vara me en kompis.
måndag: sova över med hanna och linn.
tisdag: vara med hanna och linn tror jag.
onsdag: slappardag x)
torsdag: hem till sigge me roligt folk! :D
fredag: troligtvis va me en kompis.

det här är då bara som jag tror, man vet ju aldrig exakt :)
ha en bra höstlov!


gääääsp.. :O  hahaha såå himla vackert!! XD 

Kommentarer
Postat av: super mario

Ha ett bra höstlov Jajja!

2010-10-29 @ 23:18:41
Postat av: jajja

det samma mario! :)

2010-10-30 @ 13:16:15
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Sigge(:

Gilla(: <3

2010-11-01 @ 10:13:42
Postat av: linnea n

jag förstår inte visen med att har ett rosett hårspänna på halsen, du använder typ bilden hela tiden.

2010-11-02 @ 11:23:27
Postat av: Anonym

hahaha, använder bilden? ee okej? men tror du att jag har satt fast det på halsen eller? XD

2010-11-03 @ 13:28:11
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback