3 saker om mig

jag är godis beroende. jag är verkligen beroende. jag äter godis flera dagar i veckan och har gjort det ett långt tag. jag och mina kompisar slösar bort massa pengar på godis varje vecka vilket är väldigt onödigt. godis är varken nyttigt eller smart om man vill ha pengar kvar. jag har hört att svenskar äter mest godis i världen och jag känner mig verkligen träffad x)..
jag älskar julen. jag är helt galen i julen! jag är 14 år men älskar julen lika mycket som en 4ra åring. att få va me familjen och vänner, stämningen, all vacker snö och pressenter. det är bara oktober och jag längtar faktist redan. tyck jag är konstig med sån är jag.

jag har blivit sviken av kompisar många gånger. när jag var lite yngre hade jag en del kompisar som helt plötsligt blev andra personer och kunde inte längre prata med mig. vissa ignorerade en och andra började istället bli skit taskiga utan någon som helt anledning. på det sättet har jag märkt att många inte är sig själva. att känna en person som efter ett tag är en helt annan person visar inte sitt rätta jag och inte på ett posetivt sätt heller. "vänner kommer vänner går medan vissa alltid återstår." jag vet inte om jag kan tro på den texten, man vet aldrig vilka som en dag lämnar en.




Kommentarer
Postat av: Carl Vargklint

Var är dina bilder från, Grekland?

De är niciga :)

2011-02-21 @ 19:46:59


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback