sökt på wikipedia

ja, va mycket man får reda på där när man har tråkigt haha.

*
mitt namn Johanna är ursprungligen grekiskt och betyder gud har förbarmat sig. ingen aning om vad som menas med det. Johanne är den norska och danska motsvarigheten.

* när jag sökte ordet HEJ så kom en ort upp som ligger i norrland. hej, jag bor i hej.. hmm, tänk att bo där xD

* de första landet genom historien som vunnit eurovision song contest är schweiz. sverige har vunnit 4 gånger. irland är de som vunnit flest gånger, hela 7 gånger.

* i Sverige äter i genomsnitt en person 17 kg per år som är mest i hela värden och dubbelt så mycket som genomsnittet i Europa. osså går vi och säger att amerikaner är så onyttiga.


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback