viste ni det?

viste ni att jag är värsta djur människan. oavsätt om det är en äcklig groda, en läbbig spindel eller en jobbig geting. jag tycker det är jobbigt att se djur och insekter lida. om en fluga flyger runt i mitt rum så kan jag inte bara skita i det och sova utan måste få ut den genom fönstret. jag menar dels att jag tycker det är äckligt att ha döda flugor i rummet men mest att jag tycker det är synd att den ska dö när man kan rädda den. hahaha vist låter det fånigt, liksom folk hatar insekter och mosar dom så fort de får syn på dem. men det har väl lika mycket rätt att leva som oss. jaa, sån är jag och det har jag alltid varit.


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback