videor me hanna & linn

tja alla roliga människor! tänkte ladda upp lite videoklipp med mina sötisar linn o hanna.  det första videon är ifrån i måndags när vi va hos linn och linn höll på och skulle bestämma sig om hon ville med eller inte. men till slut gjorde hon rätt val i alla fall ;D hanna är såå normal x)<3

hahah här gjorde vi en parodi video på att hanna äter så mycket. när vi spelade in den här så hade hon ätit typ 6 mackor och jordgubbar till mellis och hon var långt ifrån mätt ;) haha hon e jätte normal min lilla sötunge<3

jag och hanna, en vanlig dag i skolan. vi pluggar och är allmänt trevliga.

Kommentarer
Postat av: super mario

Gorbypirog!!!! <33333

2010-11-27 @ 22:15:36
Postat av: jajja

hahahaha XD

2010-11-27 @ 22:20:03
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback