stressad över allt!

borde inte den värsta ångesten över stress försvunnit nu när jag uppträdit? nä, det har den inte. allt ska gå så fort, man får ingen tid på sig. lite vad som hänt den här veckan. jag har gjort matte provet och fått vg men inte gjort muntligt en, jag har sovit över med linn och hanna som var super mysigt, jag har sjungit själv i skolan, jag har lämnat in olika svenska arbeten, jag ska kompletera kursen imorgon för att få mvg, jag har haft idrott på friskis o svettis och varit me hanna igen, jag har haft möte mad mamma, lena och sara om min spanska och jag har hållt på med en labb som jag inte fattar. snälla kan någon dra ner tempot! aja, det ska bli skönt när kursen och allt är över. kramar<3


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback