mitt höstlov

shitt va fort allt har gått! tänk att det redan är lördag :O men jag tänkte lägga upp bilder och berätta lite om vad jag har gjort.

måndag - tisdag: sov jag hos hanna med linn. vi va även me tove l i centrum och hade det kul :)



onsdag: då va jag me marre och tove n hemma hos mig och snackade en massa. sen när tove gått gick jag och marre och köpte godis o då trilla hon och skrapa upp byxorna och börja blöda.. ajaj.



torsdag: då vare fest hos sigge. skit kul va det. vi tog bilder, spleade spel hoppa runt haha och åt jätte god mat.




fredag:
då kom hanna hit och sov över. vi såg skräckis som hanna tyckte va jätte läskig ^^ och vi va ensamma till klockan elva tolv nån gång när mamma kom hem. sen spelade vi spel o åt så klart massa onyttiga saker yeeey xD


(vi körde buzz och det här blev våra fina namn, jajja och korvhonen)

lördag: idag va jag då med hanna och sen kom linn över. vi va ute och fotade och pratade och såg på film.

aa det här va mitt lilla höstlov. jag tycker det varit grymt kul och hoppas ni också haft det bra! pussar 

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag var väl inte med dig och Marre?? Kanske nån annan Tove??



Förresten, skitsnygg bild på mig... <3

2010-11-07 @ 18:16:32
Postat av: jajja

haha aa jag skrev tove n x). jag vet! man ser sitt ansikte så bra... x)<3

2010-11-07 @ 22:35:15
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback