18:36 onsdag

tja! jaa, vad har jag gjort idag? jag har varit i skolan med kompisar. vi hade idrott i rackethallen som var sådär. sen åkte jag linn o hanna hem till linn och va lite flummiga. bus ringde och spelade in roliga videos. hmm.. något mer, jag har kommit på att erique Iglesias video hero e fett fin. haha han e snygg ^^ aja vad har jag mer att säga om idag? äh jag vet faktist inte. det här blev inget roliga inlägg men snart ska jag lägga upp en video på hanna som jag filmade idag. håll utkik! hörs.

två bilder från i somras

Kommentarer
Postat av: super mario

ey, ni väckte mig! jag drömmmmde faktiskt fina drömmar! :(

2010-11-17 @ 23:21:07
Postat av: jajjisen

hahaha stackarn XD

2010-11-19 @ 20:10:23
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback