vem är uppe 04.30 ? jo jag -.-

hoho! någon uppe? hahha, kolla in klockslaget då jag skriver det här. och nej jag har inte vaknat tidigt , jag har bara inte lagt mig än ^.^ hahah, "såå duktig" jo imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kommer antagligen ringa nån kompis. men på tisdag ska typ linn sova här och vi ska hare så mysigt så hahah :) xD. ja, jag vet inte mer vad jag ska säga.. i veckan har jag köpt två tröjor från H&M ! wooho, nämen serriöst, jag är skit trött så jag typ somnar i stolen.
men jag undrar lite om det är något jag borde ändra på för att få min blogg bättre?

haha, okej. alla måste svara ärligt nu, hur bra är min blogg på en skala 1-10.
och skriv då gärna varför :) <3

har jag för lite bilder?
göra jag för korta inlägg?
uppdaterar jag för lite?
synpunkter på min design?


hahahah ! linn och vendela, vilken vacker bild :)<3
puss & kram, godnatt allihopa ;)<33


Kommentarer
Postat av: Vendela

USH vad FUL jag e!!!! ta bort!

2010-01-04 @ 13:10:56
Postat av: jajja x)

hahah nej, föresten så syns du knappt sötis :)<33

2010-01-04 @ 15:22:17
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: emma

hmm, typ 8

jag tycker att din blogg är jätte bra och fin, fast du borde uppdatera lite mera men annars är den super :D,

2010-01-04 @ 20:27:54
Postat av: Linn

TA BORT haha jag blev ju as ful.

Men du borde updatera din blogg lite mera så jag ger 7p ;P kram från linn sms mig så vet jag om jag kan sova hos dig :D

2010-01-04 @ 21:41:54
URL: http://typsliinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

en sol klar 9!<<<3

det är kul när du byteder header typ hel tiden, så du förnyar din blogg dåd och då. men det skulle vara kul om du kanska skulle vilja ha ne eller flera bilder på varje inlägg., för iblan orkar man inte läsa inläggen och då kan man titta på fin bil istället för att läsa.<<<3, men det är ju din blogg så dub bestämmer:)<<<<<<33. din blogg år bäst!!!!!!!!!!!!<<<<<3

//linnea

2010-01-08 @ 15:37:50
Postat av: jajja !

tack så mycke ! :)

2010-01-09 @ 18:19:38
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: towwis

Du uppdaterar för lite. x)

2010-02-20 @ 10:53:18
URL: http://towwis.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback