julklapparna


tre nagellack och parfym.

lösögonfransar, maxfaktor mascara och svart kajal från isadora.

ljusstakar i silver.

den sista shreek filmen och kola choklad.

almenacka med naturmotiv.

(sne) smyckeshand, armband och märkeshalsband från australien och pärlarmband.

convers väska.

campion väska.

badgrej, två parfymer, nagelgrej och guldkajal.

lindor chklad.

tröja från H&M.

jeans JC

tröja från gina.

ny laptop acer. (inplastad på bilden)
jag fotade inte mitt minneskort, mjuka filt, pressent nalle, strumpor och tre bhar jag också fått. så kan det va.  är i alla fall jätte nöjd men mina julklappar. vi hörs!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback