julbord på tyresöslott imorron

jepp. det ska bli gött det x) jag kommer nog stanna ett tag i det så kallade godis rummet hehe. det är ett rum som de fyllt med choklad moss, kakor, karameller och massa sånt jajja gillar... xD vi brukar åka varje år i december och äta julbord med släkten. brukar vara jätte mysigt, aa förutom för några år sen när jag och andreas bråkade om vem som skulle få sitta fram i bilen, hehe.. men nu ska vi inte tänka på sånt trams! hoppas ni inte tycker mina inlägg är allt för dåliga ;) vi hörs!


bild från 2007

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback