inte långt kvar.

nu är det inte långt kvar till att sanna kommer hem. att säga hej då till sin syster och veta att man inte ska ses på ett halvår är jätte jobbigt. minns när jag stod på arlanda och grät och ville bara vända mig om och springa tillbaka till henne men jag viste att det inte gick. tiden har gått och jag längtar bara mer och mer. på torsdag, den 23 kommer hon hem från australien och massa andra länder i asien som hon rest runt i. hon har skrivit att hon längtar hem nu och vill fira ju med familjen.  aa, kan man önska sig en bättre julklapp än att äntligen få träffa sin syster igen. <3

toscana 2003

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad söt du e! ^^<3

2010-12-20 @ 21:07:39
URL: http://jowzzi.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback