god da'

kunde äntligen logga in på facebook. fattade ingentigt. aja nog om det. imorron är det avslutning! fan va nice. skulle ju baka med josse men måste verkligen köpa julklappar imorron.. :/ får se hur jag gör. nu sitter jag och håller på med en skiva till pappa med lite olika låtar han gillar. har fixat omslaget och sånt också. aa vad har jag mer att säga? fick ett jätte gullit sms från sanna där hon skrev att hon längtade och att det skulle bli världens bästa jul :D det låter ju inte fel haha :) kram<3


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback