yes fredag

hallå där alla bloggläsare! har nyss kommit hem från centrum. vi var och shoppade lite kläder och åt på donken . vi hade i alla fall kul . jag köppte en tröja och ett par jeans tights . igentligen skulle det blivit en vinterjacka också men jag pallade inte köpa har ju faktiskt redan 2 st xD men men , här kommer lite bilder från dagen !
puss


 söta marre inne på bikbok ,  xs tröja .. skulle inte tro det ?

haha marre så jävla söt aså haha <333 :P

oknytet sko snöre aj aj johanna , haha <3


inköp: tröjja från cubus och jeans tights också från cubus . lova it ^.^<3
aah sen blev det ju idol på tv och du vet ju vem som gillar det , jo jag haha


haha xD


as trött nu , kanske ser man det på bilden , men ska i alla fall sova så god natt alla sötisarna ^.^

                                           

Kommentarer
Postat av: linnea n

jag, gillar kläderna!! <<3

2009-10-03 @ 11:27:25
URL: http://linneee.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback