trött i datastolen

hallå där pussgurkor ^^<3 här sitter jag och bloggar och dricker lite choklad. jo idag så var jag ju på min nya sysslings dop. fan va söt han va aså! lilla jakob >.< jag typ känner inte min släkt någe bra osså kom mammas kusin fram till mig och ba hej!, känner du igen mej? jag ba : eeh nää? O.o hahah fett dålig jag e på sånt där med släkt. men träffade linda också som e precis jämngammal så vi hade rätt kul, osså kom ju elin 6år fram till mig och klängde på min hals och sa: älska dej! älska dej .. haha hon e så söt. men jag ska få bilder av en person för hade inte me mig kamran så då får ni se bilder på lite sysslingar kanske , spänande va hahahha ,   god natt bloggisen , känner mig verkligen as trött ! puss & kram / jajjabanan






Kommentarer
Postat av: Adam

Nej, men det var så att jag också gick där förut, men jag slutade för några år sedan, vet inte om du kommer ihåg mig. Jag tror vi spelade både Grease och Annie ihop om jag inte minns fel?

2009-10-25 @ 01:53:27
URL: http://gabble.blogg.se/
Postat av: jajja

men hur gammal är du och hur ser du ut , minns inte dig ... :P

2009-10-25 @ 11:51:29
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Palmqvist

Jajja skaffa dig ett minne om du inte kommer ihåg din egen släkt!

2009-10-25 @ 17:32:53
Postat av: jajja

hahahah va då då palmqvist , som att du alltid eä så

smart ,

johanna - men palqvist ! varför skär du dig med en

linjal !?

palmqvist - det är super kul ju :D!

hahah du e speciell du erik x)

2009-10-25 @ 20:14:39
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Palmqvist

hahahahaha eller så e det bara omvärden som är anurlunda

2009-10-25 @ 21:52:16
Postat av: jajja

hahah mm , "visst" ;D

2009-10-26 @ 12:01:24
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Palmqvist

Vrf e alla imot mig?

2009-10-26 @ 16:23:16
Postat av: jajja

men erik vi e inte emot dig ,

du har as skön personlighet..

du e bara lite speciell haha :);)

2009-10-26 @ 20:42:02
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Palmqvist

Mobba inte mig för att jag e Bäst HAHAHHAHAHAHAHH X''D

2009-10-26 @ 22:58:15
Postat av: Palmqvist

Btw jag stavas Eric

2009-10-26 @ 23:01:28


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback