Tilde & centrum!


tilde matar josse me pommes ! XD

marre lyssnar på när alla babblar på om massa skit hahah , marre va väl som vanligt den ända seriösa personen! <3

HAHAHHAAHA , vi åt inte onyttig mellis !!

älskar er sötungar :) åå varför kan inte tilde va me på alla bilder ,

HAHAHHAHAH kolla josse rappar elller... ja vad gör hon nån som har förslag? XD

love tilde björkman


oooohhh grrrrrrrrrrrrr"" ! haha

hahaha den här bilden blev ju bra också eeh "hosst" XD

japp! efter skolan drog jag, tove, josse & marre till tyresö där josse bor , aa hon bor ju cokså breve mig i vendelsö men de e en annan historia XD. så först va vi och kollade ner fr hennes ballkong å man såg typ globen å allt haha våning 8! men aa vi gick ner till C där tilde precis klivit av bussen å när vi alla fick syn på varan så rusade vi mot tilde och hon mot oss och krama varan så hårt vi kunde. guuuud va jag saknar dig gumman! vi hade as kul och garva hela dan ute på gräset vid centrum. tilde berätta om alla sina killar ( snacka om poppis brud bland äldre) hahaha XD aa men tilde e ju så söt också . haha här kommer massa bilder jag tog ! komentera gärna om du vill! puss


Kommentarer
Postat av: jowzzi =)

Hahaha glömmer er aldrig söötnowsnar!!

2009-10-16 @ 15:55:14
URL: http://jowzzi.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback