tankar i ord

jag är bara tvungen å skriva . aså här går jag runt å är snäll medan jag bara får skit till baka . och inte av vem som hällst utan en person som vart min bästa vän. jag fattar inte varför jag inte bara kan acseptera , skita i henne och bara gå vidare , så som jag blivit behandlad av henne . men aså ena stunden tänker jag på hur jävla taskig hon vart och andra stunden på hur jävla mycket jag gillar henne, alla bässta minnen vi hafft , ja allt kul vi gjort. de är inte lätt å bara glömma nån hur gärna man än vill det. hon fattar vad jag menar men vill inte säga ett ord till mig längre & allt för vad? ja inte vet jag och inget svar kommer jag få det är jag säker på , och nått mer jag är säker på är att jag aldrig mer tänker bli vän med någon som man inte kan lita på , trodde att allt var på riktigt men de va bara ett spel, och spelet tog slut. men som sagt går ju inte jorden under bara för de här jag har ju massa kompisar jag vet stöttar mig och verkligen finns hos mig så jag är ju inte ledsen men besviken , det blir även jag och de här e nog de sissta jag skriver om dig.

                                     


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback