rubrik

hej , är lessen för att den här veckans blogg inlägg kommer bli rätt öken men jag har faktist en anledning till det . jo jag trodde jag skulle gå till plugget idag med har fortfarande lite feber och ont i halsen så tänkte det var bässt å vara hemma så jag blir frisk men imorgon vill jag verkligen gå till skolan och kommer de också har jag bestämmt , aa om jag inte har nån feber vill säga . men har jobbat lite matte kollat på tv och chattat me en kändis över youtube :D så söt han e .. men hoppas alla hare bra så ses vi kanske imorgon , puss !<3 
                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vem gillar dig jävla aneroxia barn ät vadfan du ser skitäcklig ut alla borde kolla snätt på dig haha fyfan vad äcklig du ser ut det är inte fint du ser inte normal ut & många undrar nog om du har anorexia när du går på stan kan jag tänka mig hahahha fyfan usch spyr på dig & ddina ben ser ut som pinnar klä dig så att du döljer & det ser lite snygg ut ilf

2009-10-10 @ 16:03:11
Postat av: L

Fy fan vilken dåligt stil skriver du så för du är avensjuk eller. Haha jag har polis i släkten kommer ta ditt ip nummer och kolla upp det.

Du kommer nog få sé att sånna här kommentarer inte lönar sig.

2009-10-12 @ 11:24:53
Postat av: A

Hallå, du som skrev första kommentaren! Jajja, är kort (vanligt att man är smal då) och hon äter normalt och spyr bara när hon är magsjuk. Mohahaha, jag vet allt för att jag känner henne jätte bra och desutom så kan inte du säga något för att du inte känner henne! Känn dig ägd! XD Så säg inget som du inte vet, din ärthjärna!

2009-10-12 @ 11:33:24
Postat av: Anonym

Haha vilken sorglig människa som skrev första komentaren, bara för att hon/han är fet och olycklig, bry dig inte jajja! <3

2009-10-12 @ 19:12:26
URL: http://hildaornerfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni e så söta . nä jag tar inte åt mig av det där

vet att jag aldrig hafft några sjukdommar och jag

trivs med den jag är. att man äns orkar skriva så bara

för att själv må bättre . ingen jag känner tror jag

har nån sjukdom förutom nån person som inte förstår

bättre. man ska väll inte säga saker om man inte äns

vet säkert. men, men vissa har det nog svårt och jag

blir inte ledsen tycker bara synd om personen/ jajja <3 :)

2009-10-12 @ 22:47:58


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback