kurs e ucsh

aa verkligen ! idag hade jag NO prov och det gick ganska bra tror jag . imorogn ska jag ha So omprov också och jag har pluggat på de två frågorna som jag inte klarade för att uppnå röd pist. men nu när jag messar vendela så säger hon att de e några andra frågor. hon ba : du ska typ kunna målen. aså guuud !! här har jag suttit och skrivit en hel sida om demokrati och Rom m.m och nu får jag veta att de kanske kommer andra frågor .. aså gud alla provn kan skita på sig! aja så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. om jag ska plugga på alla 4 målen därav några skulle kunna dyka upp på provet eller om jag bara ska kunna mina två frågor och skita i de andra eftersom jag inte hinner eller inte vet om de kommer på provet. aa allt är rörigt jusst nu när det gäller kursen.  men idag har jag ialla fall vart på tjejgruppen och vi gjorde askar , min blev svart och röd me bassa xd gubbar på hahahha . men god natt alla söta & fula ha det bra !


vill bara bort till något varmt utan stress och plugg !
nån som håller med om den saken , ska vi åka ? ;) <3 haha

Kommentarer
Postat av: linnea n

hej jajja!

jag längtar också bort lite till et skönt, varmt typ till cran canaria som julia var i!!

2009-10-22 @ 18:52:38
URL: http://linneee.blogg.se/
Postat av: jajja

jo den här veckan har verkligen vart stressig ! :)

2009-10-22 @ 19:50:18
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: jajja

jo den här veckan har verkligen vart stressig ! :)

2009-10-22 @ 19:51:21
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Ana

Jag hänger med! Kram

2009-10-25 @ 09:10:16
Postat av: jajja

hahah aa gör det ana ! :D ;D<3

2009-10-25 @ 11:55:34
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback