idolfredag igen

har nyss spanat in idol . det var ju niklas som åkte ! fan han va ju as skön ju. inte så där tråkig och ordentlig som de andra . men , men folket e ju lite idioter som om man inte redan visste det haha X) . men de va ju ganska kul me rocktema få se va det gick för , men rabih verkade ju lätt ha lite svårt med det han sjunger ju alltid så försiktigt å så .. men har fixat om min design en aning , ( och ja jag vet att jag typ för det 24/7 men så jävla kul ju :P ) föressten om nån vill ha sin design fixad så skulle jag kunna fixa det , är inget proffs men kan en del så e bara å fråga. nu ska jag typ sova för är verkligen jätte trött! god natt bloggisen så hörs vi imorgon, kanske har bilder från min sysslings dop då jag ska på. puss :) <3



skolans bigga akvarium , så fina fiskar ju , hahah linn tyckte det va så fint så hon flyttade in bland de gröna växterna ! varför inte liksom ? hahahah ;D

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback