hallå där alla som undrar vad som hände igår :O :D

jo igår var jag ju på teater i rudan då vendela ringde mig och undrade om jag ville följa me hem till henna me sigge , se skräckis och kanske slagga där. och självklart vill man ju det ;) aa så jag följde inte me jenny till bussen utan följde me hem till vendela ( de va ju så klart och mötta mig, vad har man snälla vänner till :D ) haha , här kommer en massa bilder från igår & idag! vi hade as kul ialla fall , kolla in !


mellwin( vendelas bror 1,5 år) gös sig färdig för att gå ut till parken!

flygplan ? aah jag har ingen aning haha men kul hade han

vendela- kan vi gå hem nu? jajja&sigge - nej mellwin vill leka mer haha ! :D så himmla söt

jajja like it ;)

vendela & sigge like it to ! haha , poppcorn , läsk , tre skålar godis, chipps & två skräckisar + en komedi= lyckadkväll

HAHAHHAHA , driiv

men detta va faktiskt ine driv ! hahaha fegisarna i skräckfilms soffan >.< så söta ( taget me blixt va kolsvart)

fasst jajja gillar skräckfilmer , sååå "läskiga" de va :DXD

time to sleep ,? nänänä vendela gör sig redo för en komedi kl: 00.00 ;D

fasst sen blev vi rejält trötta kl 2 på natten ;D hahahha

 (bild tagen 2 på natten om ni undrar varför jag ser så trött ut xD)
hahah ja så såg min lilla lördag / söndags morgon ut , hoppas alla andra hafft det bra ! , puss hej

                                 

Kommentarer
Postat av: julia

haha kul ni verkade ha dee :D <3 saknar er som fan !! :O. ses imorron sötos =)

2009-10-11 @ 15:21:47
Postat av: jajja

aaah det gör vi !" :)<3

2009-10-11 @ 16:39:51
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej ! vilken fin blogg du har :)



Kram

2009-10-11 @ 16:58:31
URL: http://emmachristenseen.blogg.se/
Postat av: Emma

heej ! ne du kan vara lugn de har vi inte :P satt & tittade runt på mest kommnterade bloggar så hittade jag din där & tänkte att jag skulle slänga in en kommentar :)

2009-10-11 @ 18:03:22
URL: http://emmachristenseen.blogg.se/
Postat av: jajja

haha , jaha ;D tänke väll det , men hur fick du tag på min blogg? :P

2009-10-11 @ 22:27:21
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

du har vekligen en jätte fin blogg.

det väldigt mysigt ut och väldigt gott

du kan få min msn imorgon iskolan.

kram

2009-10-12 @ 15:24:46
Postat av: jajja

ehm, okej, vem skrev? står anonymt .. :) men kul att du gillar den ;)

2009-10-12 @ 16:43:12


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback