trött efter fest och brorsans gäng

jaa , men jag var ju på en fest för några timmar sen så har värsta huvudvärken nu och tänkte precis gå coh lägga mig. men vet ni vad som händer då !? joo då kommer brorsan me 5 kompisar som ska lira gitar hero band och spela trummor precis utan för min dörr.. ååh nej säger jag bara.. någon annan som också kommer ha en lidande kväll HAHAHAH xD kanske inte, men , men imorgon har jag en dag att se fram emot...

ska på bio med sanna ( min 20åriga syster för de som inte vet) vi ska nog se den där "en julsaga" HAHAHAHAHAH andreas kompis tycker den va läskig (mobbat) x) aa igentligen har jag ju inte sätt den en så vet ju inte? men serriöst är den verkligen det .. vad tycker ni?

vill gärna veta.. puss / jajja


Kommentarer
Postat av: clair

Känner du Kung Loe? :O (alltså Ida, men jag kallar henne för de, ha ha)

2009-11-15 @ 15:39:40
URL: http://clairs.blogg.se/
Postat av: jajja

vem ida ??

2009-11-15 @ 18:15:04
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback