syrran i brysel & mamma i prag

japp så ere. men är ju väldigt van eftersom min mamma offta reser med jobbigt, till EU möten och sånt. jo det är ju så att jag ska få måla om mina möbler i mitt rum ! YEEEHY aså jag typ hatar mitt rum och så kom jag på att lösningen bara är att måla om de. så jag tänkte rensa alla lådor och sånt på gammla saker nu. så då blir det lättare att bara kunna ta ur när man målar annars blir det så mycket då. men idag kände jag mig ganska dålig eftersom jag är förkyld.. bajs aså , vill inte va förkyld och gå täppt och ha ont i halsen . men jag redovisade faktist sten 11 i engelska (duktig jajja ^.^) hahah eller inte.. men, men.

kvällens outfit kommer här:


         
sss mjukis byxorna nautiska          en gammal bild men det var såhär
linne h&m                                    jag såg ut idag. ^.^<3
halsduk mamma köpt i afrika

( föresten.. äre nån som längtar till julen än? aså jag längtar aaaaas mycket, den bästa dagen på året ju  vad tycker ni ? jag vill bara ha jul hela tiden , men det är ju jag ju ^.^<3!)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback