skolan och en rolig dag me vendela

hallå där! jo idag var det en helt vanlig dag. med vanliga uppgifter och vanliga lektioner men ovanligt äcklig mat! eller i å för sig så brukar maten typ alltid  smaka pyton.. nån som håller med om det ? ;) serriöst vi borde kalla på matakuten -.-!' men efter det så var jag me vendela pendela . vi ggick och hämta hennes brorsa på ett dagis jätte nära dom. när jag kolla in såg jag typ 100 barn som sprang runt , aa i alla fall kändes det så! men han sprang runt där inne och skrattade och skrek xD . sen köpte hennes mamma bullar till oss och så satte vi oss å fikade i deras snygga kök ;) ! aa jag drog därifrån vid 6 tiden eftersom de skulle bort. så nu sitter jag bara hemma och kollar runt på datan.
´
söta sysskon x)

*pssst!!* marre e sööt ^.^ HAHAHAH bara för att josse & tove stör sig .. xD

/johanna


Kommentarer
Postat av: Jowzzi

Haha vi stör oss inte diräkt:P

Och fett taskigt, du sa lixom aldrig Klara 8O

2009-11-04 @ 15:30:44
URL: http://jowzzi.blogg.se/
Postat av: clair

hhahahaahha men jag stör mej inte riktigt lika mkt, i'm cool ;)

2009-11-04 @ 16:22:21
URL: http://clairs.blogg.se/
Postat av: jajja

men klara stör sig ju inte x) <3

2009-11-04 @ 20:14:35
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback