sjuk av svinis sprutan.

så här har jag tolkat sprutans biefekter. (men kom ihåg att det bara är cirka hälften som får några biefekter.)

* att ta den går ganska snabbt och gör inte så ont.
* några sekunder efter sticker det och svider. det går över efter cirka 30/40 min.
* man känner sig som vanligt, har inte ont och mår bra.
* man börjar känna sig väldigt trött och somnar väldigt lätt.
* man vaknar och känner sig lite yr och känner att man börjar på huvudvärk.
* man ligger hemma en dag med feber, huvudvärk, svagt illamående.
* dagen efter kan du fortfarande ha lite feber eller så är den försvunnen ocha llt är som vanligt igen.

( ja, jag blev ju sjuk men ändå är jag ganska nöjd att jag tog sprutan eftersom jag inte vill gå orolig hela julen. nu när det vart lite jobbigt ett dygn kommer jag inte på svininfluensan och det känns väldigt bra. jag tycker att de som inte tagit den borde det och det är bara hälften som får influensa liknande symtom som det kallas så gå dit och ta den är mitt råd.)



puss / jajja

Kommentarer
Postat av: towwis

Blä jag får inte ta den för att jag vart sjuk, annars skulle jag ha tagit den förra veckan. >.<

2009-11-20 @ 11:02:23
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: jajja

mm , men när du blir frisk kan du ta den . typ nått att se fram emot..?



tove- ÄNTLIGEN FRISK!



efter svin-vacsin.



-åååh , fu*k .. sjuk igen ;)

2009-11-20 @ 16:04:51
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ucsh vad ont jag har i armen .. trotts det har jag kunnat skriva 14 sidor på manuset och på en dag! omg vad duktig jag är aså ;) hahaahhaha

2009-11-20 @ 16:06:05
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback