min åsikt om 2012 bion!

var och såg filmen 2012 och gillade jag den ..., svar : jaaa! den ägde, årets film enligt mig! jag darrade, skrattade, spändes, nästan grät ja typ allt. den va så jävla häfftigt gjord och en massa coola eftekter + att den var väldigt spännande. den handlar om att jordskorpan blir så varm så det bildas sprickor i marken och till slut täcks hela jorden av vatten förutom en liten del av afftrika. men tre stora skäpp var gjorde för att kunna rädda omkring 4 000 mäniskor men det är en svår resa för huvudpersonerna att ta sig dit innan tiden är kommen och flera dör på vägen. jag satt bara där och sa för mig själv : kom igen, skynda! ni hinner!!! den va både spännande och bra gjorde. i salongen var det nästan 600 platser och jag satt i mitten med min syrra & pappa. den är cirka 2 & en halv timme men jag var så inne i den att jag glömde bort tiden helt. det är en film som bara inte kan bli lång tråkig i biografen. men dock är den nog inte lika spännande på en liten tv utan den ska ses på bio! så skynda er dit och se den för den är verkligen se värd.




vad tycker ni om filmen? och ni som inte har sätt den , kommer ni att göra det?

puss&god natt /johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra

2009-11-27 @ 17:39:04
Postat av: Anonym

ska se den

2009-11-27 @ 17:39:35
Postat av: Palmqvist

är den inte från 15 :O

2009-11-27 @ 18:33:04
Postat av: jajja

näe, 11 :P

2009-11-27 @ 21:28:18
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback