julkänslor & julmys!

ja verkligen så är det! jag orkar knappt vänta till julen kommer! idag var jag på teatern (sissta genrepet) sen så var mamma & pappa och köpte bland annat golv, kollade på spisfläkt, kyl, frys, kakel m.m till vårt kök vi ska göra om. sen så tog vi ner alla kartonger från vinden med jul stjärnor, ljus skakar, jul kuddar och mycket mer. ja mitt rum lyses nog upp av minst 10 små mysiga lampor nu ^.^

men det är bara så att på julen blir jag alltid en 4 åring.. och då kanske ni tror jag menar att jag blir en liten tjej som älskar dockor och att sitta i mammas famn m.m men nej, jag menar mer att allt som har med julen att göra älskar jag lika mycket som när jag var liten. vissa växer ju ifrån den och typ: julen? vad är det för speciellt med den? men jag är raka motsatsen. jag kan berätta 1 000 saker jag älskar med julen!


2002 vad får jag i år tro.. :O?  2003  gud va ball! HAHAHA

2004  året jag var nisse i vår lilla villa ^.^

2005 omg va mysigt det var att vara ute med sanna i snön :)

2006 ohh o.O

2007 en av de mysigaste jularna! det ser man ju på bilden xD

2009 fina släkten väntar på kalle anka och godis x)

ja så har de senaste jularna sett ut för mig. någon som håller med om att hösten är grå och regnig och vill att det ska bli snö och julmys? :D

kramar /jajja

Kommentarer
Postat av: Anonym

opps glömde 2008

2009-11-29 @ 16:44:35
Postat av: Palmqvist

vrf älskar alla julen?

2009-11-29 @ 17:36:29
Postat av: jajja

för att det är så jävla mysigt så det finns inte! :D

2009-11-29 @ 21:04:24
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

aså wtf va jag e dum. menar ju 2008 på nedersta bilden.. det kan ju inte vara en bild från i år, den här julen har ju inte vart en XD "smart"

2009-11-30 @ 22:09:45
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: erica<3

Längtar, syrran har typ begravt oss i julpyssel! aaahhhhhhh,kommmer drunkna, även om jag längtar går det lite för fort

2009-12-01 @ 22:53:39
Postat av: jajja

haha , mm , julen går så fort skulle vilja saktka ner tiden! :P<3

2009-12-01 @ 23:18:57
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Palmqvist

jag fattar fortfarande vad som e kul med att klä en död gran.

det e som att sätta en kostym på en get med det e fortfarande en get lixom

2009-12-02 @ 21:33:08
Postat av: linnea

hej jajja!!!



allt ser super myssigt ut. jag längtar jätte mycketb till julen och allt skönt jul myss!!!!!! <3

det var super fin header du hade gjort till mig!

<<<3 sötis jajja!!



//linnea

2009-12-03 @ 18:45:43
URL: http://linneee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv; Jag har inte så många fler bra. Det är bara att kopiera eller spara dom på min blogg men adda på [email protected] :)

2009-12-05 @ 23:29:11
URL: http://lovisahej.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback