bildbomb från idag

jo, jag har ganska sällan bilder på mig så tänka vara lite snäll och lappa upp det , och endast från idag. en kort sammanfattning av dagen: i skolan vare föreläsning på eftermiddagen. jag kan allt i spanskan så jag & linn ska redovia imorgon. visst linn ;) sen har jag skrivit färdigt ideérna om mina 13 scener , bara de blev 3 sidor. när jag sen ska skriva pjäsen kommer det minst bli 15.. sen var jag på min sång lektion. åkte dit med marre så klart ;). jag köpte också present till erika och godis till mig och marrisen, och bjöd marre på en påsa (snälla mig ^.^) sen var vi hemma hos mig och såg på svt play m.m
här kommer flumiga bilder på mig från idag!


jag sjunger låten "Yester-Me, Yester-You, Yesterday
(fotograf marielle)

eeeh hmm.... inga komentarer ..!??
inte alls oseriös.. xD

jajja loveee data stol ^.^ det är ju inte som att jag älskar stolen men vem älskar inte att sitta vid datan?

här låg jag och marre åhh mysaa .. grrrrr ;O HAHAHAHAHAH tolka det inte fel nu ;) , aså vi kolla på en gammal film och drack te , lite skilnad kanske ? :P


hare bra , puss, och krya på dig tove .. eller du e sjuk va ? har inte sätt dig i skolan . <3

/jajja

Kommentarer
Postat av: Erica

fett söt!<33 när du sjöng<33 ska typ gå kan inte kommentera mer // kram Erica

2009-11-12 @ 22:32:15
Postat av: jajja

haha tack söti <3

2009-11-15 @ 01:33:36
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback