Majbrasan

tjenixen!
igår var jag ju vid majbrasan så klart. först så fick vi gässter och då åt vi, potatis, rotfrukter, oxfile, gele, champinjoner, med mera. till efterätt hade mamma gjort hallon och blåbär i vitchoklad me vaniljglass , gott, gott :D. sen stack jag och mötte lova, cirre & becca i sågen och vi cyklade tillsammans till majbrasan. sen ställde jag mig och pratade me klara och efter det så hittade jag inte lova, cirre & becca så då gick jag till pekkis , linnea , jenny, alexandra och moa å vi hade rätt skojj ;) . men nu ska jag sova typ . god natt allt folk ! <3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback