Lediiiig

tjoho every bady ! <3
tänkte berätta lite kort om vad som hänt under veckand då . i måndags så hade jag konsärt i vendelsö kyrka och jag sjöng tre låtar då . sen i tisdags så va jag me josse & marre och igår med vendela . vi såg film , köpte godis och hoppadee studsmatta . sen kom linn och hennes kompis julia och fråga om vi ville va me dom så då var vi me dom också. åkte hem därifrån runt halv tio. idag ska jag kanske va me nån kompis och sen så ska jag mamma , pappa & brorsan kanske gå på resturang på gålö. pusshej <3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback