josse idag <3

ja idag har jag vart med josse . vi hade jätte kul faktiskt . igår så satte jag , josse & marre upp min pool och idag så var jag och josse me varan. det var jätte kallt i poolen ja bara 9 grader vid 12 tiden men senare blev det 12 grader. men trotts det så doppade vi oss i det kalla vattnet. vi låg också och solade på madrasserna i poolen och hoppade studsmatta. vi var också och köppte glass men jag råka köpa en magnum men chokladglass i och jag gillar inte det :(! men vi hade en rätt skön dag jag & josse. hare nice every bady ! nu ska jag kolla på tv .


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback