första dan i veckan

hejsan hoppsan !
idag är det ju måndag som betyder en nu skol vecka -.-.  helgen har ialla fall vart as nice eftersom jag fyllt år ;) . jag var med kia i fredags på födelsedagen. vi hade as kul och hoppade studsmatta , åt godis och coocosbollar och lite sånt . de här grejerna fick jag av familjen :

nitendo DS
new super mario bros
narnia (också till nitendot)
en sorts väska med 8 stycken hår grejer:
platttång
 vågtong
locktång m.m
pressentkort på H&M
tröja från JS
tjol från (jag tror) lindex
troser
 topp
 strumper.
whitbordpennor
massa olika finna pärlor från panduro
 svart halsband
maskara

på brickan fick jag :
coccosbollar
marabouchoklad
fylld godisskål
munkar
 vanilj cola
macka & tee

sen fick jag ett tuggumi av nån åtta för att jag sjöng för henne & hennes kompisar, & så sjöng några andra åttor jag knappt visste vilka de var för mig , hahah "lite" pinsamt. men, men. sen på kvällen fick jag ett brev med 50 kronor i av farmor och ett annat brev av mormor & morfar. vi åt taccos hela familjen (förutom mamma som var bortrest.) till efterrätt åt vi jordgubbar, morotskaka och vaniljglass. gissa om jag var mätt efter det! men vi hyrde i alla fall yes man och den var rätt rolig. så nu vet ni lite mer om vad som hände på min födelsedag men sleckten kommer fira mig på onstag för mamma kommer hem imorgon. puss puss <3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback