dagen före dagen

hejhopp alla roliga! ja idag så har jag vart med klara. vi hade fett kul. först så följde hon me mig till sånglektionen i brandbergen och sen så åkte vi hem till henne. vi hoppade stuttsmatta och lite olika saker. haha , hennes studsmatta hade så mycket studs så att jag höll på att hoppa av den xd! men sen så åt jag där också. pappa , brorsan och syrran hade vart och handlat (undra till vem?:P) men men , så de kom och hemtade mig där vid typ 7 tiden. sen så har jag fixat inne på rummet och städat där. jag, brorsan , syrran , hennes pojkvän och pappa såg på nån rolig film också. men fyller år imorron så tänkte gå och lägga mig nu, (undra vad jag får :)?) men god natt alla kompisar !
massa pussar / jajja

Kommentarer
Postat av: josefine <3

Hej gum!

Va kul håppas du fick en bra födelsedag. Skriv om din ödelsedag jag är jätte nyfiken!

2009-05-09 @ 10:41:24
URL: http://pussameej.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback