bässsta dan ever

hejsan , hejsan ! idag vare fett skojj me vendela och julia . först åt vi pizza alltså hemma hos mig. sen körde vi lite skettcer för varandra och dom blev fett roliga xd. det hade ju rengnat hela dan så sen så tog jag och vendela på oss plasstpåsar på fötterna och satte på oss regnbyxor! xd sen hoppade vi på min stuttsmatta som var fylld av vatten! vi var som typ två små dagisbarn som skrek av glädje eller nått :D:S! men julia skulle snart åka hem så hon stog på gräset och tog lite foton och så så tänker lägga in dom . men vi hade as roligt i alla fall och skrattade aset av oss!


vendela me rängnbyxor och plaspåsar . (söta julia fryser lite där<3)


gina tricot & coop + h&m & lindex = vendela & jajja <3


jag & älsklings vendela goes , blöta på stuttsmattan <3333


jag och vendela igen .. <3

och jag och julia sötisen <3

Kommentarer
Postat av: julia<33

OMG.. haha ja ser sur ut på den övre bilden :S xD.. haha. Ni två va söööwtast :D<33

2009-05-05 @ 19:04:04
URL: http://juliaaaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e också sööt <3

2009-05-05 @ 22:06:03


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback