Dit ska jag åkta i sommar

Jag kommer så klart att åka till mitt sommarställe på västkusten ocxå och bada på vår strand och hoppa från våra klippor. kommer bli as nice där!




Jag  kommer också att åka till mitt andra sommarställe på runnmarö i stockholms skärdgård dit jag också alltid har åkt. där blor vi i ett rätt mysigt gult hus och har bryggan, båten och stranden 500 meter bort.



sen åker jag vidare till värmland som vi delar med mina sysslingar . det ligger inne i skogen bland alla bär och blommar ;) . där har vi en stuga precis vid sjön där vi brukar ro ut och fiska och bada med mina sysslingar.

                                                                                                                  (min syssling elin utanför stugan för några år sen)

sisst men inte minst blir det ju grönan m. marre + nån mer tror vi, och sen kommer familjen åka till skara sommarland. hoppas alla andra också får en bra sommar. puss / jajja <3


Kommentarer
Postat av: Ana

Ha en trevlig sommarlov! Kram

2009-06-21 @ 00:26:44


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback