hej igen! snart jul.. :)

ja bara några dagar kvar nu. 5 dagar om jag ska vara exakt X). längtar och det ska verkligenn bli skit kul att få träffa släkten, bara med syrran, pynta granen, göra julgodis med mamma, ställa julbocken vid dörren och längta efter klapparna! mmmm! jag skulle kunna ha jul flera gånger om året om jag fick bestämma. men eftersom jag inte har bloggat så mycket på sistone tänkte jag skriva rätt långt om lite hur veckan varit!

tisdags:
skolan var helt okej. eller okej.. kanske bättre än så eftersom jag fick ett mvg i svenska. blev i alla fall jätte glad x). sen åkte jag och josse hem tilll lilla vendelsö och hoppade runt i snön ( vi är världens mognaste 13 åringar ;D) aa men efter det kollade vi lite på film och jul pysslade. jag gjorde två kort och josse me. gick hem därifrån vid halv 10 på kvällen och var jag trött? mmhm!

onsdags: ååå mysig men kall dag. vi var nämligen med skolan i gamla stan och var på julmarknad. vi käkade på donken och efter det köpte jag två porslins änglar och en katt och hund i porslin (julklappar). sen drog vi till tjejgruppen och hade det mysigt. vi fick göra egna tvålar men coccos och ros dofft som jag också ska ge bort.

torsdag: drog hem till josse och kollade på en thriller. sen åt jag där, mysigt värre. ehm vad vi pratade om vill jag nog inte nämna eller vad tycker du josse? ska jag berätta ;););) gick hem vid runt 8 tiden på kvällen i alla fall.

fredag: vi sluuuuutade plugget och fick lov! gud va skönt aså. men efter en timmes skoldag så drog jag och några kompisar till centrum och köpte julklappar och hade det bara bra.

lördag: idag skrev jag rimm på alla julklpaar jag köpt. det var sjukt svårt att komma på men efter et tag gick det. sen var jag mamma, pappa & sanna i farsta centrum och köpte julklappar. något jag vet att jag kommer få är en svart everest dun jacka, vid fluffig halsduk och mössa i samma material. sen var mamma runt i massa affärer och köpte saker till mig men jackan var jag tvungen att välja ut själv ^.^.

good jul! <3


Kommentarer
Postat av: Jane

sv. ehm xD via flest kommentarer på blogg.se

2009-12-20 @ 22:44:26
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Haha ja precis. Men nu börjar jag bli bättre efter att jag har sovit ganska mycket sen i lördags. Jag har bara ont i halsen nu men annars är allt på topp igen :D. Vi får samla ihop några tjejer och träffas ngn dag tillsammans och åka pulka i den juvliga snön haha ;)



//Kram från Linn

2009-12-21 @ 10:29:18
URL: http://typsliinn.blogg.se/
Postat av: jajja

jaaaa! imorgon ska jag va me kia. då kan väl du va mee och några fler? skulle va jätte kul :)<3

2009-12-21 @ 12:33:34
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

eeh okej? menar du att blogg.ses hemsida länkade till mig? ... o.O

2009-12-21 @ 12:35:48
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: linn

ja det kan jag men ska bort kl 5 på eftermiddagen för ska fira en så kallad "mini jul" med mormor. ring mig när du ser denna kommentar

//kramis

2009-12-21 @ 16:37:25
URL: http://typsliinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

aså min mobil laddar så snart. men när ska du bort?

2009-12-21 @ 19:17:45
Postat av: Hanna

Hej jajja :D vad gör du ?

2009-12-21 @ 21:10:22
URL: http://typehanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOD JUL!!!!



ÄLSKAR DESSA LÅTAR

2009-12-23 @ 14:56:48
Postat av: jajja

de är mysiga låtar :)<3

föresten nu är det JULAFTON! gooood juuul!

2009-12-24 @ 12:50:41
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din blogg!

2009-12-27 @ 00:23:35


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback