backstage från teater uppspelet

jao . så är det. har haft två uppspel på lördagen och idag söndag aså. det har varit skit kul och vi alla har stöttat varan och kramats ordentligt ^.^. aa jusste! idag va vendela och kollade också så det var ju kul xD. jag tog massvis med bilder där ifrån. här kommer dem!:


ohhhh älskar de där stickade sköna .

haha omg va jag tuppearde mitt hår HELA tiden. lovisa fick det bra direkt typ ..  xD

här fixar rockare fjortis frilla (karraktärer) ! :D

"SÅ" normala ....

yeeehy!

vad tycks ? vist är min grupp "helt normala" haha , men ska typ sova nu eftersom jag måste dra till skolan imorgon. så god natt alla snälla. hoppas ni drömmer söta drömmar.. ( och alla skitar , hoppas ni drömmer mardrömmar) hahah ^.^

Kommentarer
Postat av: wendela

HAHA är det där jenny på typ näst sista bilden? :)

2009-12-21 @ 12:48:11
URL: http://barawendela.blogg.se/
Postat av: jajja

aa , vi går i samma teatergrupp x)

2010-01-02 @ 18:00:48
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback