HELLU!

Hejsan alla idiotiskt galna människor. Jag o jajja var i haninge centrum idag, Vi gick och provade massa skor som var lite fööör stora hehe. Sen gick vi och åt på tackobaren... jag och johanna satt och babblade lite skit. och vi hadde fett nice där. Nu sitter johanna bredvid mig och garvar åt ingenting typ att jag sitter o skriver om typ ingenting XD jag o jajja har tyvärr inga bilder o lägga in så vi får typ nöjjja oss med dethär XD förresten det e Kia som skriver nu så ni vet hejdå alla galningar ha det bäst
/ Kia & Jajja


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback