Minne

hej! jag kom nyss på att jag inte lagt in några bilder från turkiet jag var i nu i sommras! har kommer dom! :


sanna vid vattenfallelet vi åkte till med vår hyrbil. jätte fint där! <3

jag åket på vågorna ! skit kul                                   från vårt hotel, sideresort sun garden

anfiteatern (stavning?) ungefär lika stor som koliiseum i rom.

i sides hamn sissta kvällen.

jag, mamma och sanna i strandkanten.                 jag och mamma på en resturang i hamnen.

vi gjorde så klart mycket mer, som bland annat: åkte till en bergsby, åkte till en marknad, var vid tre olika strender, schoppade massa olika kläder, sjöng kareoke i baren och såg på underhållning varje kväll. men vi hade jätte kul. nu ska jag gå och lägga mig. pusshej alla sötnosar! <333
                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad sjönt det såg ut

2009-08-30 @ 18:45:16
Postat av: jajja

jarå , det va mysigt :D

2009-08-30 @ 18:57:26


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback